Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av Anna - 31 oktober 2008 18:38

Av Anna - 31 oktober 2008 17:00

Behöver jag säga mer? Jag vill ha! Allihop! NU!

Av Anna - 31 oktober 2008 11:52

Så är man nu ledig för andra dagen i rad och helgen har inte börjat än.Det är himla skönt att få vara ledig så under veckan, man planerar att man ska hinna göra så mycket... och det hann jag? - nix pix. Fast jag kan inte skylla på att tiden inte räcker till, det hela handlar om vad jag prioriterar, vad är viktigt eller viktigast och vad ger det mig? Igår lär jag barnen vara på dagis under den stund de hade maskerad även fast de var lediga, de hade haft superkul. Skruttan var häxa och lilleman var skelett. (kolla bilden) Vad gjorde jag då. Jo jag passade på att gå på banken och fixa med lite grejer sedan åkte jag och handlade skor till Lilleman och lite frukt men det viktigaste var toapapper... (om nu någon vill veta) Ja det blev en stor godispåse också ifall det kommer några busungar. På eftermiddagen åkte jag till Ford för att de skulle kolla en sak på bilen vilket resulterade i en kostnad på 1100 bagare :( dessutom fick jag veta att bromsarna är dåliga, i princip helt slut och måste åtgärdas. Suck!, det kostar att ha bil.


Vad har vi gjort hittills idag? Jag har dammsugit och skurat nedervåningen, tvättat en maskin (hittills) och sprayat ugnen med ugnsrent för att skura ur den lite senare. Så jag har varit ganska produktiv tycker jag. Sedan när maken kommer hem ska jag/vi åka och storhandla.


I onsdags när jag var på ett seminarium ställde hon som ledde det frågan:


"Får/ har/ förlorar man tid?"


Den frågan tål att tänkas på.

Ovido - Quiz & Flashcards