Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Anna - 11 oktober 2008 15:39

Det kan man verkligen undra. Vad har jag gjort hittills?


- Fick sovmorgon till halv nio. (Skruttan är borta hela helgen - hos mormor och morfar) Lilleman sov länge, när syrran inte störde.

- Handlat.

- Rättat en del - Har ett arbete som jag starkt misstänke vara plagiat men har inte hittat det.

- Skrivit omdömen - man blir helt slut i hjärnan av det. Den behöver vila.

- Jag och mannen utmanar varandra i fotboll på fejan - patetiskt jag vet.


Planer för resten av dagen:

- Middag: Ravioli, McDonalds eller Pizzabagaren? Några tips? (Jag och lilleman är ensamma hemma då)

- TV ikväll? Vad finns att se? - jag har ingen aning./ DVD istället kanske?

- Mer omdömen att skriva - suck! 16 kvar...


Låter detta som en kul lördag? Vad hände med alla helger, när man träffade alla vänner? gick ut? var uppe halva nätterna? . . .

Ovido - Quiz & Flashcards