Alla inlägg den 18 september 2008

Av Anna - 18 september 2008 20:09

För några år sedan hade jag skrattat om någon sagt att jag skulle sitta och titta på ett program som top model. Med facit i handen så sitter jag nu här och tittar på detta ytliga program och blir lika förvånad i varje säsong - det verkar inte gå att se bra ut (för det gör de ju) och ha lite innanför pannbenet. Alla beter sig som om de är bimbos och det enda de gör är att starta bråk och intriger. Jag inser ju samtidigt att det är sådant som producenterna väljer att visa - för att locka tittare, det blir ju mer "spännande" då... Detta säger ju en del om tittarna också, vill man verkligen se sånt?


Tänk om man kunde få se en dokusåpa utan intriger som går ut på något positivt, utvecklande...

Av Anna - 18 september 2008 18:36

Idag har de bevisat för mig att alla faktiskt kan. Jag som trodde att det var kört men det är det inte - skönt att bli överbevisad. Det kan ju iofs ha något att göra med att alla inte fanns på plats idag. Det kan ju ha betydelse, att några är borta - det blir lite lugnare. Men nu har ju även jag fått uppleva att de faktiskt kan! Min förhoppning är att det håller i sig.

Ovido - Quiz & Flashcards