Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Anna - 4 augusti 2008 20:44

Så är ommöbleringen av vardagsrummet gjord och bardisken fixad, nu måste vi bara fixa stolar också. Det finns en del småplock kvar att göra, men det mesta är på plats iaf. Är faktiskt helt nöjd med det hela, det blev ganska mysigt tycker jag.

Av Anna - 4 augusti 2008 10:24

När en ny årstid nalkas drabbas jag oftast av lusten att förändra. Vilket jag ska börja göra imorgon. På förmiddagen ska jag till frissan och jag är inne på att faktiskt skaffa mig en frisyr. En frisyr som kräver lite arbete, fast helst en som inte kräver att man blåser den varje dag. Jag vill fortfarande ha en som är lättskött, lättfixad men som inte bara är långt hår med lugg. Funderar även på att göra något med färg, frågan är om jag ska färga det, slinga det eller bleka det... Jag vet inte? Det är så svårt att veta vad man passar i.


Härom natten drömde jag att vi hade gjort om i vardagsrummet, vi hade gjort en bardisk, nu har vi börjat planera den drömmen så det stannar kanske inte bara vid en dröm. Vi får se. Bilder kanske kommer...

Ovido - Quiz & Flashcards